خرید هود کن

هرکس هود مورد نظر خود را بر اساس طراحی آشپزخانه خود انتخاب می کند. هود با بهترین مدل ها به صورت آنلاین و نمایندگی های حضوری در سراسر کشور در خدمت مشتریان خواهد بود خرید هود کن یکی بهترین مدل های هود در ایران است.

آتیس کالا فروشگاه برتر هود در ایران است و یکی از بهترین های هود است.

 

انواع هود

هود زیر کمد در نوع خود بی نظیر با کارکرد ساده و قیمت مناسب می باشد. تک موتوره و دو موتوره است و می تواند ورودی هوا را تغییر دهد.

نوع دیگر هود هود مخفی است که به دلیل طراحی خاص برخی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در زیبایی آن تاثیر دارد.

هود آیلند برای آشپزخانه هایی که امکان نصب هود روی دیوار وجود ندارد و از سقف نصب می شود و از فیلتر کربن استفاده می شود و برای آشپزخانه های مدرن با طراحی جدید استفاده می شود.

هود شومینه دیواری یا سقفی از فولاد ضد زنگ یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. قدرت مکش این نوع هود بالا بوده و از طرح های مختلف بدنه ساخته شده اند.

هود مورب از نظر عملکردی شبیه هود شومینه است. این نوع هود به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض گرما عمر بیشتری دارد و از هود شومینه ای زیباتر است.

قطعات هود

هنگام انتخاب هود باید ابعاد و اندازه آن را در نظر بگیرید زیرا هود باید به اندازه یک اجاق گاز یا کمی بزرگتر باشد. طول هود می تواند 60، 70، 75، 80، 90 سانتی متر باشد و هود باید متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب شود.

هود

یکی از فاکتورهای کلیدی در خرید هود، قدرت مکش آن است که بر حسب فوت مکعب در دقیقه محاسبه می شود و جریان هوا را با سرعت بیشتری از هود خارج می کند هود اخوان نیز از هود های خوب در بازار ایران است. هود اخوان خوب است.

فیلترهای هود متفاوت هستند، در برخی از هودها فیلتر از آلومینیوم ساخته شده و قابل شستشو است، اما هودهای قدیمی دارای فیلترهای فایبرگلاس غیرقابل شستشو بودند و باید تعویض می شدند. هودهای جزیره ای فیلتر زغالی نیز دارند که قابل شستشو نیست و نیاز به تعویض دارد.

صدای هود نیز یکی از عوامل اصلی انتخاب آن است. حجم هود باید 3 یا کمتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *